۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

به دلیل بی اساس بودن بیش از حد 20:30 هم حتی فیلم راز قتل ندا را پخش نکرد!

یادتونه راجع به یک کلیپی در رابطه با راز کشته شدن ندا صحبت کردیم. ظاهرا 20:30 بالاخره از نشان دادن این کلیپ صرف نظر کرده است. به نظر می آید که کلیپ مزبور اشکالات اساسی تری از آنچه که من در پست خود تحت عنوان "فیلم راز قتل ندا یا فیلم دروغین دیگری از نوع ۲۰:۳۰ ؟؟؟ " ذکر کردم دارد:

  • در فیلم اصلی ندا از همان لحظات اول مقداری خون بر روی آسفالت ریخته شده که ادعای در دست داشتن یک پمپ خون را در دست ندا کاملا بی اساس میکند. دستهای معلم موسیقی نیزبسیار پیشتر از لحظه ادعائی کلیپ پمپ خون قلابی مشخص است که به خون آغشته است.
  • مقدار خون ریخته شده در زمین نمیتواند از یک گلوله کوچک ادعائی باشد و از گلوله نظامی گواهی دارد. صدای بلند گلوله های شلیک شده در کلیپهای دیگر گرفته شده در زمان قتل ندا از شواهد شلیک گلوله های جنگی در زمان نزدیک قتل دارد. به طور مثال در یکی دیگر از کلیپ ها تصویر یکی از افرادی که از موتور پیاده شده و شلیک میکند مشخص است. (به لحظه 0:45 دقت کنید!) http://www.youtube.com/watch?v=V8MvHzzNysQ




۷ نظر:

  1. akh ke az khande mordam khub gofti vala!!! khodesho koshete hamin ke enghadr sai bar varune jelve dadan mikonan kare khodeshuno esbat mikone

    پاسخحذف
  2. درود
    وبلاگ زيبايي داريد
    من شما را لينك دادم
    موافق با تبادل لينك هستيد؟
    سبز باشيد و سربلند
    http://anoosheh1.wordpress.com/

    پاسخحذف
  3. از وبلاگ قشنگتان ديدن كردم لذت بردم به اميد پيروزي
    شما را لينك كردم اگر افتخار بدهيد لينك وبلاگ بنده هم در خدمت شماست
    http://mahoor1.wordpress.com/

    پاسخحذف
  4. دوستان لینک شما را به لیست لینک دوستان اضافه کردم. به امید پیروزی مردم خوب و حق طلب ایران

    پاسخحذف
  5. سلام بسیجی جان. چرا دیگه نمینویسی؟
    راستی من شما را خیلی وقته لینک کردم. بهم سر بزن اگه دوست داشتی لینک بده بهم.

    پاسخحذف
  6. سلام
    بسیجی سبز!!
    یه پارادوکس تمام عیار !
    بهتره به جای بسیجی یه کلمه دیگه انتخاب کنی ...
    می دونی که ..

    پاسخحذف
  7. salam, shoma tehrani? chetor mitoonam ye soal az shoma beporsam?

    پاسخحذف