۱۳۸۹ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

مدعیان اصول گرائی، آیا حمله به منزل صانعی و تظاهرات بدون مجوز رسمی فتنه نیست؟

البته میدانم که تعدادی هستند که مدعی اصولگرائی هستند اما صم بکم عمی کاری با منطق و اصول اسلام ندارند. سخنم با آنها نیست. سخنم با کسانی است که قصد و نیت خیر دارند وبه عقیده این حقیر در مسیر اشتباه قرار دارند.
به نظر شما آیا این تجمعاتی که در قم انجام شد و با حمله های وحشیانه ای که ما مشابه این حملات را فقط توسط اسرائیل و طالبان دیده ایم نشاندهنده چیزی جز عدم حضور منطق مابین این تظاهر کنندگان است؟
شما همیشه به سبزها ایراد میگیرید و گرفته اید که تظاهرات های بدون مجوز قانونی نبوده است. آیا این تجمعات قانونی بوده است؟ آیا در تجمعات قانونی اجازه حمله به خانه و دفتر مخالفان داده میشود؟

شما واقعا اینگونه رفتارها را چگونه توجیه میکنید؟ آیا بهتر نیست که حتی برای آبروی خودتان هم که شده اینگونه رفتارها را شدیدا محکوم کنید؟ آیا بهتر نیست خامنه ای دستور مقابله شدید با اینگونه اوباشگری ها را صادر نماید تا معلوم شود که برخورد دوگانه با تظاهرات سبزها و اینگونه فتنه ها از نقاق او برنمیخیزد؟

۱ نظر:

  1. سلام ، پیروز باشی برادر ، واقعا خوشحال میشم جوانانی مثل شما رو می بینم ، چقدر خوبه که خود جوانها به سراغ مطالعه و تحقیق برن و استدلال در اسلام رو یاد بگیرن تا اینکه منتظر حاکمان اسلام نما باشند ، از اینکه عده ای فریب خورده اند و به خیال خود از اسلام دفاع می کنند واقعا ناراحتم ، به امید ایرانی ، آباد و آزاد که مسلمان و نامسلمان در کنار هم با صلح و دوستی زندگی کنند ، موفق باشی ...

    پاسخحذف